جستجو در

کیف پاسپورتی زنانه دیوید جونز مدل 1-7019

  • 2023
  • کیف پاسپورتی

تومان

ناموجود

دسته بندی:

 کیف پاسپورتی زنانه مدل 1-7019 یک مدل دیگر کیف کلاسیک در سبک کراس بادی از دیوید جونز است. طراحی مدل یک دیزاین محبوب ولی همیشگی است. این کیف همواره ترندی است و با گذر زمان زیبا و خواستنی می‌ماند. این کیف کراس بادی برای همه سنین و برای همه موقعیت‌هایی که شما یک کیف کاربردی ولی ساده نیاز دارید˓ قابل‌استفاده است.

 از ویژگی‌های ظاهری این می‌توان به یک‌دستی پارچه و جنس ماده آن اشاره کرد. جنس کیف از چرم و از داخل کیف پارچه مرغوب است. کیف کراس بادی زنانه مدل 1-7019 دارای یک زیپ کوچک جلویی برای جدایش لوازم ضروری جهت دسترسی آسان‌تر است. همچنین استایل باگتی کیف باعث شده شما با خرید یک کیف کراس بادی سایز مناسب مصرف به‌صرفه از فضا را داشته باشد.

 کیف پاسپورتی زنانه مدل دیوید جونز یک کیف باگتی در اندازه کوچک ولی مناسب برای حمل است که به‌راحتی با اندام شما همراه می‌شود. بند کیف کراس بادی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سبک کیف است. در این مدل کیف پاسپورتی بند به‌اندازه کافی بلند است که به‌راحتی تمام بدن شما در برگیرد و البته برای تمامی قدها قابل‌تنظیم کردن است و همچنین این بند دارای قابلیت جداسازی آسان است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

پیمایش به بالا