شرایط خدمات پس از فروش کالا
مدت گارانتی
گارانتی محصولات به مدت ۶ ماه از تاریخ خرید (فاکتور) و با ارائه فاکتور معتبر خرید از فروشگاههای دیوید جونز در سراسر کشور قابل ارائه میباشد.
پوشش گارانتی
تمامی کالاهای کیف و چمدان شامل گارانتی میباشد.
کفشهای دیوید جونز با شرایط محدود نیز شامل گارانتی میباشد (بند چهارم)
موارد شامل گارانتی
- پارگی غیرعادی درزهای دوخت کیف و یا چمدان در صورت استفاده صحیح (مطابق راهنمای کاربری)
- خرابی زیپ یا قفل کیف و خرابی زیپ یا قفل چمدان در صورت نقص تولید
- جدا شدن دسته یا بند کیف و چمدان در صورت استفاده صحیح (مطابق راهنمای کاربری)
- تغییر رنگ یا پوسته پوسته شدن غیرمنطقی چرم / پارچه کیف (به جز مواردی که عارضه بر اثر تماس با مواد ضدعفونی کننده، عطر و ادکلن یا دیگر مواد شیمیایی باشد.)
- جدا شدن کفی کفش
موارد خارج از پوشش گارانتی
- آسیب ناشی از استفاده ناصحیح (مانند کشیدگی، بریدگی، سوختگی، پر کردن بیش از حد، شستن کیف در ماشین لباسشویی، له شدگی و شکستن کیف، شستشو یا تمیز کردن محصولات با هر نوع مواد شیمیایی)
- فرسودگی طبیعی ناشی از استفاده روزمره و رنگ گرفتگی از لباس
- آسیبهای ناشی از حوادث و تعمیرات غیرمجاز
- تغییر رنگ ناشی از نور آفتاب
- خط و خشهای کوچک روی کیف
- محصولاتی که در گروه اکسسوری، ادکلن، عینک، کمربند و چتر قرار دارند، شامل گارانتی نخواهند بود.
- بدنه چمدان فاقد گارانتی میباشد.
- کفش فاقد گارانتی میباشد و تنها در صورت جدا شدن کفی گارانتی میگردد.
- محصولات فروش رفته با تخفیف بالای ۳۰٪ در حراجهای عمومی سالانه و یا با تخفیف کالای معیوب، فاقد پوشش گارانتی میباشند.
شرایط بهرهمندی از گارانتی
محصولاتی که در پوشش گارانتی شرکت دیوید جونز میباشند به محض صدور فاکتور خرید در فروشگاههای حضوری و اینترنتی این شرکت و به استناد دارا بودن فاکتور معتبر این فروشگاهها، طی مدت زمان ۶ ماه تحت پوشش گارانتی این شرکت میباشند.
راهنمای استفاده از شرایط گارانتی
- ارائه فاکتور خرید اصلی
- ارسال یا تحویل کیف به فروشگاههای دیوید جونز جهت بررسی (هزینه ارسال در دوره گارانتی در صورت نقص تولید بر عهده دیوید جونز است)
- در صورت تایید نقص فنی، کیف تعمیر میگردد. تصمیمگیری نهایی درباره تایید استفاده از گارانتی با کارشناسان فنی دیوید جونز میباشد.
- در صورت نیاز به تعویض کالا در شرایط خاص، مبلغی که برای تعویض در نظر گرفته میشود، همان مبلغ ثبت شده در فاکتور خرید میباشد و مبلغ مابهالتفاوت قیمت کالای جدید، توسط خریدار پرداخت خواهد شد.
- حداقل زمان بررسی کالا و اعلام نتیجه ۷ روز کاری میباشد.
مراکز خدمات پس از فروش
مشتریان محترم میتوانند برای دریافت خدمات گارانتی با همراه داشتن فاکتور خرید معبتر به هر یک از فروشگاههای منتخب دیوید جونز (آدرس شعب) مراجعه نمایند یا از طریق تماس با 02191005600 و انتخاب داخلی ۱ (واحد امور مشتریان) با دیوید جونز در ارتباط باشند.
هزینههای خارج از گارانتی (تعمیرات با هزینه)
اگر محصول کیف، چمدان یا کفش شما خارج از دوره گارانتی باشد و یا آسیب وارده تحت پوشش گارانتی نباشد، در صورت تشخیص قابلیت تعمیر توسط کارشناسان فنی، تعمیر با هزینه نیز توسط دیوید جونز انجام خواهد شد.
تعهدات مشتری
- استفاده صحیح از محصول طبق راهنمای کاربری
- نگهداری فاکتور خرید