شرایط خدمات پس از فروش کالا
مدت زمان گارانتی محصولات دیوید جونز 6 ماه از تاریخ صدور فاکتور میباشد.
شرایط تعویض :
تعویض محصول طی 72 ساعت از زمان خرید، با کالای مشابه ،هم قیمت و یا قیمت بالاتر ، (درصورت بالاتر بودن قیمت کالا ما به التفاوت دریافت
خواهد شد.)
در زمان حراج تا 24 ساعت امکان تعویض وجود دارد .
کالای جایگزین:
در صورت تشخیص ایراد محصول و عدم امکان ترمیم،کالای جایگزین تقدیم میگردد. (با کالای مشابه ،هم قیمت و یا قیمت بالاتر ، درصورت
بالاتر بودن قیمت کالا ما به التفاوت دریافت خواهد شد .)
خدمات گارانتی رایگان :
– رفع اشکال ناشی از تولید، دوخت، موم کیف، تغییر رنگ یراق آلات
– رفع اشکال دوخت آستر داخلی چمدان، قفل چمدان ، زیپ چمدان
– تشخیص و تایید نوع آسیب وارد شده به محصول توسط کارشناسان فنی شرکت خواهد بود.
– زمان تقریبی خدمات ترمیمی در شهر تهران 10 روز کاری و سایر استان ها 20 روز کاری م یباشد.
در صورت وجود ایراد کیفی یا مشکل ظاهری در محصول دریافتی، لطفا تا حداکثر 24 ساعت پس از خرید محصول، با ذکر سریال فاکتور
به همکاران ما در بخش خدمات پس از فروش به شماره 09105552939 در اپلیکیشن تلگرام ارسال بفرمایید تا کارشناسان
ما در سریعترین زمان ممکن مراحل خدمات رسانی را به شما اطلاع دهند و پیگیری های لازم را به عمل آورند.
توجه 1: (در تمامی موارد بالا ارائه فاکتور خرید الزامی است .
توجه 2: (برای بهره مندی از خدمات تعویض ،لیبل محصول نباید جدا شده باشد و همچنین اقلام بسته بندی سالم وکالا مورد استفاد ه قرارنگرفته باشد
توجه 3: (محصولاتی که در کتگوری اکسسوری )ادکلن و عینک( قرار دارند ، مشمول گارانتی نخواهند بود .
توجه 4: (بعد از اتمام مدت زمان گارانتی،تعمیرات محصولات با هزینه انجام خواهد شد .
مواردی که شامل شرایط گارانتی نمیشود:
– تماس محصول با مواد ضدعفونی کننده، عطر و ادکلن یا دیگر مواد شیمیایی.
– در شرایطی که محصول در مراحل استفاده بر اساس نوع و نحوه نگهداری مشتری محترم در اثر ساییدگی یا بریدگی در برخورد با اجسام تیز، سخت و یا رنگ گرفتگی از لباس و … دچار آسیب شده باشد.
– در صورتی که در دوره گارانتی ،تعمیرات توسط اشخاصی بجز شرکت دیوید جونز انجام شده باشد.
– شکستگی بدنه چمدان شامل گارانتی نمیشود.